Підготовка до олімпіади з інформатики
Вміння
розв’язувати задачі є одним з основним показником рівня математичного розвитку,
глибини засвоєння навчального матеріалу. У шкільному курсі математики, фізики
та інформатики навчанню розв’язування задач приділяється багато часу, але
основним методом такого навчання є демонстрація способів розв’язування певних
видів (класів) задач, і зовсім не даються так необхідні знання аналізу суті
задачі та її розв’язку. В учнів не виробляються уміння і навики в діях, що
входять у загальну діяльність по розв’язуванню задач, не стимулюється постійний
аналіз учнями своєї діяльності у цьому напрямку, по виділенню в ній загальних
методів та підходів, що дало б можливість, у подальшому, будувати власну
стратегію дослідження та розв’язання задач такого класу.
Олімпіадна
задача з програмування – це завдання, яке вимагає написати програму, яка
повинна зчитати з консолі (файлу) певні дані, в залежності від вхідних даних
розв’язати задачу і вивести в консоль (файл) певні дані (результат), відповідь
на поставлену задачу. На відміну від математичних задач, в яких у більшості
випадків задаються конкретні дані, задача з програмування вимагає передбачити
різноманітні вхідні дані, обмежені умовою задачі, і в залежності від вхідних
даних розв’язати поставлену задачу. Часто трапляється, що розв’язуючи задачу з
програмування доводиться розглядати декілька випадків у залежності від вхідних
даних, а інколи і декілька різних задач.
Комментариев нет:
Отправить комментарий